dissabte, 21 de desembre del 2013

Valoració de l'assignatura

L'assignatura de Fonaments Didàctics de l'Educació ha acabat, i amb això també les publicacions a aquest blog. Llegint cadascuna d'aquestes entrades podem fer un breu recorregut a trets generals d'aquells aspectes que hem treballat a classe i ens han fet reflexionar.

Si jo mateixa llegeixo el que he escrit anteriorment hem fa pensar, i a vegades crec que d'ença vaig escriure-ho a al moment actual el meu pensament ha canviat, i suposo que això és algo positiu i algo normal. Amb el temps anirem canviant els nostres punts de vista i mirades, i això serà fruit de l'experiència, les nostres vivències personals i professionals, com també la nostra amplitud de coneixements; ja que durant el nostre procés de creixement com a professionals farà posar en joc moltes coses, ens trobarem amb persones que ens canviaran aquell punt de mira tant fixe que creiem tenir per algo totalment contrari, i és aqui on crec que està lo interessant de tot aquest procés, estar susceptibles al canvi i a mirar obertament cada context, no esperant res més que aprendre i donar a aprendre.

Feta aquesta mera reflexió de l'assignatura i el blog, és el moment de fer una valoració personal de la meva feina envers aquesta assignatura, considero que el blog l'he tingut sempre al dia i he intentat actualitzar i fer les entrades en funció la classe feta, per tenir les idees fresques i vives. Pel que fa el cas, i els casos plantejats i treballats a classe, valoro molt positivament aquesta activitat perquè sovint només treballem des de la teoria i trobo necessàri plantejar les situacions des de la pràctica (encara que sigui fictícia). Trobo que la participació en general, i la meva en concret, ha estat bona i positiva. Així dons, a petició teva, Anna ( professora de l'assignatura) considero que la nota que seria equivalent a la meva implicació i continuitat de l'assignatura seria d' un 8,5.

Per tal d'acabar m'agradaria pensar que aquest blog també tingués una continuitat i que trobi espais en un futur per seguir publicant coses respecte la professió i l'educació social que em suscitin un cert interés i que cregui que són interessants per a la resta de persones.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada